Fragtfirma er noget som er værd at bruge tid på

Fragtfirma er noget som er værd at bruge tid på

et fragtfirma 0 Comment 16

Så har du fundet din eksport-import forretningsidé og søger at starte op og navngive dit eksport / importfirma på en ordentlig måde?

Faktisk er firmanavnene de første ting, som kunderne husker, når de igen hjerner for at finde den vare eller tjeneste, de har oplevet igennem. Navnet på importeksportvirksomheden betragtes som vellykket, når kunderne husker at identificere og knytte navnet på fragtfirmaet med særligt produkt, service eller samlet erfaring, hvad det pågældende eksport / importfirma tidligere har givet dem.

Ud over de internationale eksportmarkedsføringsaktiviteter er firmanavnet også en yderst vigtig faktor, der bidrager til importeksportens succes.

At navngive et fragtfirma er bestemt en af ​​de første beslutninger for de fleste mennesker, når man starter en eksportimportvirksomhed. Et attraktivt navn på firmaet er ikke kun inspiration til hele virksomheden, men også fundamentet for opbygning af langsigtet brand equity.

Hvis du har lavet alt forarbejde og forskning, og du har fundet forretningsmulighederne, valgt de rigtige markeder, har dine forretningspartnere (leverandører og købere), og du har henrettelsesplanen for din eksportimportvirksomhed. Så er det næste skridt, inden du kommer i gang, at vælge navnet på dit fragtfirma.

Hvad er et godt fragtfirma

PS! Hvis du ikke har fundet ud af dine målmarkeder, kunder, leverandører og måde at betjene, så er du sikker på at tjekke vores online eksport import kursus side.

Følgende artikel deler de bedste og mest almindelige virksomhedsnavnepraksis, principper og metoder til at hjælpe dig med at træne ud og vælge det bedste navn til dit nye importeksportfirma.

Et godt firmanavn kan være resultatet af det første sæt eller raffineringsprocessen i et stykke tid. Der er ingen magisk formel til at hjælpe dig med at sammensætte et godt navn til fragtfirmaet.

Der er mange måder at finde og bestemme navnet “eksklusivt” for virksomheden.

Nedenfor er nogle af de bedste og mest praktiske principper, hvad du skal overveje, før du navngiver dit fragtfirma.

Navnet er ikke kun for at ringe, det er en mulighed for virksomheden at vise sine forskelle uden at benytte sig af andre salgsfremmende strategier. Du kan finde det korte navn, som umiddelbart kan markere funktionerne, et eksempel, det unikke af det produkt, dit firma eksporterer eller importerer.

Se hvad et godt fragtfirma er

For eksempel er salt en vare, som mange mennesker antager, at det er det samme. Men det kan stadig være skarpe skarpe forretningssind. I USA er der et firma med navnet “Real Salt”. Det er specialiseret i produktion og salg af salt, som har fået stor opmærksomhed ved navn.

Ordet “ægte” gør dette salt mere værdifuldt i forbrugernes øjne. Endelig vil flere mennesker bruge det pågældende salt deres måltider. Som følge heraf optrådte “Real Salt” på tabellerne af high-end restauranter, hos mange supermarkedskæder, købmandsforretninger og andre sundhedsfødevarebutikker over hele USA og eksporteres også til oversøiske lande.

Author

Leave a comment

Search

Back to Top